Je to příběh o splněném snu. Pan Raymond Weil pracoval do svých zhruba padesáti let pro Cartier. Ovšem snění o vlastní značce ho neopouštělo. V roce 1976, v době krize klasického hodinářství, vznikla firma, o níž někdo trefně napsal: jejich hodinky vypadají, jako by byly o třídu dražší. Už v 80 letech, dlouho před boomem, vstoupila do Číny, Indie. Zde i v USA má značka vlastní distributorskou společnost. Jako jedna z prvních začala používat sociální sítě, spolupracovat se známými osobnostmi, podporovat umění a především hudbu. Za 37 let se firma stala „obrem“ s prodejem, podle některých údajů přes půl milionu kusů ročně. Dlouhá řada modelů jako Nabucco, Amadeus, Maestro, Allegro, Toccata, Don Giovanni, Parsifal… je od té doby spojena s hudbou. Zároveň značka udělala 2 další zásadní kroky – posunula se do kategorie ve středním cenovém pásmu a více k mechanice ( až 75% pánské kolekce). Zároveň zůstala rodinnou a nezávislou firmou.
Od jara letošního roku vede značku vnuk zakladatele Elie Bernheim. I jeho hudební vzdělání se projevuje – vznikla nová Music Special Editions s trojicí modelů: Freelancer Cello, Maestro Guitar a Freelander Electro s nápaditými ,,hudebními“ detaily jako jsou notové linky po obvodu číselníku, „trsátko“ jako číslo 6 nebo sekundová ručka jako smyčec.
Oficiální stránky výrobce: https://www.raymond-weil.com
Na trhu jsme už přes 30 let. Naše prodejna v Praze o ploše více než 700 metrů čtverečních nabízí výběr z desítek značek hodinek, řemínků, natahovačů, šperků nebo psacích per. Na e-shopu od nás máte u objednávek nad 1000 Kč dopravu zdarma.
Infolinka: +420 224 826 966 / 9:00 - 20:00
WhatsApp: +420 777 746 150 / 9:00 - 20:00
Email: napistenam@koscom.cz
Prodejna hodinek v pasáži Florentinum,
Na Poříčí 30, 110 00 Praha 1
Otevřeno každý den od 9:00 do 20:00.
KOSCOM HODINKY s.r.o. ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více o cookies
Rozumím